  • Data: 2005-08-09 07:12:23
    Temat: Re: wystawianie niepłacacego lokatora za drzwi
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PAweł napisał(a):

    > Obie możliwości sa wysoce naganne.

    Ale praktyczne zyciowo. Zycie to nie bajka.

    > Znam się na prawie wystarczająco, aby czytajac przepisy miec konkretne
    > wątpliwości dot. podawanych przeze mnie ustępów.

    Slyszalesz o czyms takim jak komentarz do konkretnych przepisow? Pewnie
    nie bo i twoja wiedza ogranicza sie suchego czytania KC (czyli jest
    bliska zera). Tam znajdziesz odpowiedzi na swoje watpliwosci.
    Ewentualnie poczytaj orzecznictwo SN.

    > A skąd to przypuszczenie?

    Bu tutaj byly juz dziesiatki osob, ktorym "socjalistyczne sady" albo
    "przekupieni sedziowie" wydali razaco niesprawiedliwe wyroki (czytaj -
    nie takie jak by chcieli).

    --
    pozdrawiam
    Mithos