    From: "PAweł" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wystawianie niepłacacego lokatora za drzwi
    Date: Mon, 8 Aug 2005 12:52:09 +0200

    Użytkownik "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> napisał w
    wiadomości news:dd7134$3q8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ,0
    >

    > Użytkownik "PAweł" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    344
    > Przytaczne art. nie mają nic wspólnego z tym co piszesz,ponieważ dot
    > odmiennych niejao zdarzeń prawnych i fakt

    .Twoja wypowiedź jednak omija moją wątpliwość i sprowadza się do
    stwierdzenia, nie, bo nie;)
    Zachęcam do uzasadnienia tych Twoich kategorycznych twierdzeń.

    > Natomiast gdy zpadło już postanowienie sądowe io orzeczono eksmiśję, to
    > samowola jest zab roniona ., GDYŻ DO WYKONYWANIA POISTANOWIEŃ SĄDOWYCH SĄ
    > POWOŁANE STOSOIWNE ORGANY EGZEKUCYJNE.
    > /Kssięga II Postępowanie Egzekucyjne / KPC
    > Żłóż wn iosek o egzekucję z lokalu i załącz owe postanoeienie o
    > eksmisję-trwa to stos. długo ale unikniesz niepotrzebnych komplikacji

    Czy nie zauważyłeś, że ja jednak ZNAM zgodne z prawem postepowanie, a mam
    pytanie dot. konsekwencji i interpretacji w określonych warunkach
    konkretnego ustępu art. 344 par.1.