  • Data: 2006-01-19 23:29:26
    Temat: Re: wyrzucenie ze sklepu...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.01.2006 Pawel Marcisz <m...@o...pl> napisał/a:
    > Druga strona udostępnia Ci sklep pod warunkiem, że nie będziesz
    > fotografował. Jeśli chcesz fotografować - nic z tego, druga strona nie chce
    > w ogóle przedstawić Ci swojej oferty. Nie możesz wejść ale nie zgodzić się
    > na fotografowanie, bo właściciele tego nie chcą.

    Tylko, że nawet jeśli tak, to chyba nie rodzi to żadnych skutków. Z
    pewnością nie karnych. A cywilno-prawnych? Wejdę i jednak zacznę
    fotografować. Łamię umowę ze sklepem. Co może zrobić właściciel poza
    udokumentowaniem tego faktu (jeśli się da) i pozwaniem mnie w procesie
    cywilnym? Jakie udokumentowane straty wykaże?

    --
    Marcin