  • Data: 2007-05-05 07:15:45
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy - brak odpowiedzi
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 04 May 2007 23:29:23 +0200, MMleko napisał(a):

    > Czy rozwiązanie umowy powinno nastąpić z dniem 30 czerwca 2007 roku czy
    > 20 maja 2007 ?

    Par. 13 jest zdeczko nieprecyzyjny - przynajmniej ja wolę takie zdania
    budować wyraźniej - ale powiedziałbym, że skoro ma umowę *na czas
    określony* do 20 maja to nic nie musi wypowiadać, ponieważ umowa się
    rozwiązuje tego dnia.

    A jeśli masz na myśli związanie "okresem ochronnym" z par. 4 ust. 1 to
    biorąc pod uwagę ust. 2 (także nieprecyzyjny - myślę, że miało być "na
    koniec miesiąca", a tak - skoro "jednomiesięczne" to po co "do ostatniego
    dnia miesiąca poprzedniego"?) umowa rozwiąże się 4 czerwca.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com