  • Data: 2009-07-01 09:29:00
    Temat: Re: wypowiedzenie najmu mieszkania
    Od: zwi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Emka pisze:
    > "zwi" <z...@o...pl> napisał

    > Ponoć można wynająć jako "pokój gościnny" i wówczas rządzi się toto
    > innymi prawami (było parę razy w tutejszych dyskusjach). Nie wiem tylko,
    > czy nie musiałbyś w tym celu założyć DG ;-)
    >
    > E.

    I tak już prowadzę działalność :) Rozszerzenie zakresu to nie problem.
    Zastanawia mnie tylko taka rzecz. Wynajmę pokój gościnny (jeden pokój w
    pustym mieszkaniu) ale lokator ma we władaniu całe mieszkanie (no chyba,
    że jeden pokój zamknę na klucz). A skoro ma we władaniu całe mieszkanie
    to... patrz ustawa o ochronie lokatorów. Jeśli się mylę to niech mnie
    ktoś poprawi. Wydaje mi się to dość interesującą kwestią.

    ZWI