  • Data: 2009-06-29 10:14:05
    Temat: Re: wypowiedzenie najmu mieszkania
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h29v0o$tsa$1@news.onet.pl...

    > Brak płatności nie oznacza, że umowa jest nieważna. Ty masz roszczenie o
    > zapłatę, oni mają roszczenie o zamieszkiwanie :)

    Z ciekawości i trochę niezwiązanego z tematem, ale z posiadaniem jak
    najbardziej ;-)
    Jeśli wprowadzę się do pokoju hotelowego, to czy tenże pokój będzie w moim
    posiadaniu i czy mogę w nim dowolnie długo przebywać nie płacąc i korzystać
    z niego na takich samych zasadach, na jakich z wynajętego mieszkania
    korzysta najemca, który nie płaci opłaty najmu?
    Bo zasadniczo sytuacja wygląda identycznie - tu i tam ktoś zamieszkał. Tu i
    tam ktoś przestał płacić. A jednak w mieszkaniu właściciel nie można zmienić
    zamków pod nieobecność najemcy, natomiast właściciel hotelu (pokoju) może to
    zrobić i wywalić wszystkie moje toboły na ulicę. Dlaczego?

    E.