  • Data: 2009-06-29 09:37:01
    Temat: Re: wypowiedzenie najmu mieszkania
    Od: zwi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pamana pisze:

    > nie widzę innej możliwości pozbycia sie takich pasożytów z własnego
    > mieszkania i znam taki przypadek.
    >
    > nie poszli z tym do sądu bo niby na podstawie czego ?
    > umowy z której sie nie wywiązywali ?
    >
    > umowa była zarejestrowana.
    > p.

    Do sądu? Na początku pewnie wezwą policję.
    Poza tym jak masz zamiar dostać się do mieszkania bez zgody osoby, która
    tam mieszka? Zaznaczam, że to, że jesteś właścicielem Cię to tego nie
    uprawnia. Naruszenie miru domowego lub (jeśli osoba mieszkająca w
    mieszkaniu wymieniła wcześniej zamki - do czego ma prawo i trzeba było
    się do mieszkania dostać przełamując zabezpieczenia) włamanie - jeśli
    się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

    ZWI