  • Data: 2009-06-29 12:51:33
    Temat: Re: wypowiedzenie najmu mieszkania
    Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do sądu? Na początku pewnie wezwą policję.
    > Poza tym jak masz zamiar dostać się do mieszkania bez zgody osoby, która
    > tam mieszka? Zaznaczam, że to, że jesteś właścicielem Cię to tego nie
    > uprawnia.

    a co mnie uprawnia do wejscia do wlasnego mieszkania ?

    Naruszenie miru domowego lub (jeśli osoba mieszkająca w
    > mieszkaniu wymieniła wcześniej zamki

    u mnie lokatorzy nie wymieniaja zamkow ,oni maja swoje klucze ,ja swoje
    aby w razie "W" tam wejść.
    przy normalnych lokatorach sie tego nie praktykuje przy upierdliwych i
    nie placacych owszem.

    oczywiscie negocjacje slowne,policja,grozenia sądem itp ale potem co ??

    walka o wlasne mieszkanie ?

    niestety prawo polskie nie chroni wlascicieli.
    p.

    - do czego ma prawo i trzeba było