  • Data: 2008-07-27 13:47:35
    Temat: Re: wypadek - potrącenie
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g695hr$t76$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Według twojego rozumowania powinni zamykać też maszynistów pociągów, bo
    > nie zdążyli wyhamować przed samobójcami.

    Moj zajomy stal samochodem na torach, bo byl korek, i chociaz "nawiazal
    kontakt wzrokowy z motorniczym", tamten wjechal mu w blotnik z czysta
    premedytacja.
    Ja tez mialem podobne sytuacje wielokrotnie; nawiazanie kontaktu wzrokowego,
    dalsza jazda tramwaju bez rozpoczecia hamowania, moja panika i albo ucieczka
    w ostatniej chwili, albo ostre hamowanie tramwaju.
    Znam to ich spojrzenie - jak na filmie "Zabojcy" - przed pociagnieciem za
    cyngiel - spojrz ofierze w oczy.

    Juz tam rzeczoznawca musial prawidlowo ocenic droge hamowania, a motorniczy
    nie bez powodu przyznal sie do winy...