  • Data: 2007-12-26 19:02:14
    Temat: Re: wypadek i niesluszny mandat. Co robic?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    g...@g...com wrote:

    > - Jak ma wygladac takie odwolanie od mandatu - do kogo to ma byc
    > napisane, gdzie to zaniesc / wyslac, co tam ma sie znalezc?
    > - Czy / jak napisac skarge na tego funkcjonariusza?
    > - Czy policja nie powinna zbadac nas alkomatem po tym zajsciu?
    > (dopiero teraz mi to do glowy przyszlo)

    Pan szanowny policjant nawciskał ci głupot.
    Jak przyjąłeś mandat to jest już po rybkach. Od niczego nie możesz się
    już odwołać.
    Było go nie przyjmować to miałbyś normalną sprawę w sądzie grodzkim i
    wówczas mógłbyś swoich świadków powołać.
    Teraz ci pozostało zapłcić i zapomnieć o sprawie.

    I radzę ci skarg na funckjonariusza nie pisać bo nie masz żadnych
    świadków co on ci powiedział, a jeszcze on ci sprawę wytoczy.