    From: "Piotr_B" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek drogowy - prosba o rade
    Date: Tue, 12 Feb 2008 16:43:46 +0100

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:fosdvh$rga$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Piotr_B" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zacznijmy od tego, ze nie wiadomo, czy w ogóle doszło do przestępstwa. To
    > może być w ogóle wykroczenie. By było przestępstwem, to trzeba by było, by
    > obrażenia powstały w wyniku wypadku przekraczały 7 dni. A my nawet nie
    > wiemy, czy kobieta połamała ten palec podczas tego zdarzenia.
    >
    > Osobną kwestią jest, czy w ogóle popełniłeś wykroczenie nawet. Skoro
    > rowerzystka wywróciła się podczas hamowania nie uderzając w samochód - bo
    > były by ślady, to równie dobrze można domniemać, że to ona nie dostosowała
> [...]

    czyli, zeby slad obrazeń byl przez 7 dni? Pani miała palec usztywniony i
    ponad 7 dni zwolnienia lekarskiego.
    ona nie uderzyła w samochód ale mój manewr ja wystraszył
    (najprawdopodobniej) i sie przewróciła. Coś jej się stało z małym palcem,
    początkowo policjant mówił ze jest zwichniety poźniej, że jest złamany. Ale
    napewno palec "uszkodził się" po tym upadku.