  • Data: 2008-02-12 10:58:43
    Temat: Re: wypadek drogowy - prosba o rade
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak tylko ze to były "słowa", nie umiałbym tego udowodnić przed
    > prokuratorem.
    > Chociaż policjant napisał mi własnorecznie na kartce adres, imie i nazwisko
    > tej pani. Ale czy to jakiś dowód?

    To moze TY spróbuj załatwic polubownie sprawe? Jedż do babeczki i
    zagadaj w ten desen: Ty przyznajesz sie do winy, dostajesz mandat,
    tracisz punkty. Na tym etapie ONA nic nie dostaje. TY mzoesz zarządac
    oceny stanu technicznego jej pojazdu, za co ona moze też dostac mandat (
    w tym przypadku brak dzwonka to 50 swiateł 100-200) ONA moze wtedy
    skarżyc Cie z powództwa cywilnego, ale TY mozesz sie bronic. O ile
    stawka rośnie, to znowu nikt nie gwarantuje ze ONA cos dostanie...
    Tu mozesz popchnąc bajer ze po to sie ubezpieczyłes zeby reprezentował
    cie przed sądem ubezpieczyciel, co najprawdopodobnej sie nie zdarzy.
    skoro na twoim samochodzie niema śladów, To JEJ POKARZ! to za co masz
    byc sądzony? za zajechanie drogi bez kolizji? Mozliwe ale mocno
    wątpliwe. To ONA bezie szukała światków, to ONA musi przed sądem cos
    udowodnic nie ty. Zawsze mozesz powiedziec ze zapytałes sie jak masz
    naprawic wyrządzone szkody, na co dostałes odpowiedz ze masz kupic
    koszyk, Kupiłes? masz paragon? to mzoe byc ważna infoormacja dla sądu.
    Skoro wtedy chciała tylko koszyk to czemu nagle wyskakuje 800zł...
    PAlec też mozna złamac ot tak sobie... przed sądem bedzie trzeba miec
    dobre papiery ze szpitala...

    aby tego uniknąc TY proponujesz znacznie mniejsze zadośćuczynienie w
    kowocie.... zł. odbiór kwitowany na piśmie.

    Napisz jaka byłą pora dnia, i czy padał deszcz, jaka temperatura, jak
    było około zera to ONA musi zachowac wiekszą ostrożnośc....