  • Data: 2008-02-11 16:45:26
    Temat: Re: wypadek drogowy - prosba o rade
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Feb 2008 16:29:21 +0100, Piotr_B napisał(a):

    > prawnej podstawy tej kwoty ja wlasnie nie
    > rozumiem. chodzi o to, ze jezeli ja zaplace te
    > 800 zl pani sprawa nie trafi do sadu. Zostane
    > wowczas ukarany tylko mandatem.

    Może to podobny przypadek, gdy na skutek nieuwagi
    dzieci wbiegł z mieszkania pies. Bydlę inteligentne
    i głupie zarazem. Podczas wspólnego łapania
    uciekiniera moje dziecię z kolegą zagoniły psa do
    jakiegoś kąta, i ten wyrywając się łapiącym
    skaleczył kolegę. Natychmiast jak dowiedziałem się
    o sprawie poszedłem do rodziców dzieciaka
    dowiedzieć się co i jak oraz z propozycją ew.
    zadośćuczynienia. Ojciec, szykując się na służbę,
    odrzekł, że nie ma sprawy, skaleczenie nieduże,
    chłopak bardziej się wystraszył i nie ma potrzeby
    jakiś rekompensat z mojej strony. Za dwie godziny
    odwiedził moje mieszkanie patrol policji i nie
    zastając mnie zostawił informację o konieczności
    stawienia się na komendzie. Tam usłyszałem, że
    będzie grzywna, dziecko było u lekarza, szycie,
    bandaże, dałoby się jakoś, coś, gdybym jakoś się z
    poszkodowanym... itd. Zapłaciłem bez gadania
    mandat, przy biureczku na komendzie od razu
    przelew zrobiłem. Rozmawiający ze mną mundurowy
    sprawiał wrażenie zawiedzionego moją chęcią
    szybkiego poniesienia kary.

    Może Ty też 'najechałeś' na niewłaściwą Panią,
    tak jak mój zwierz pogryzł 'niewłaściwe' dziecko
    mające rodzica, słuchającego dobrych rad kolegów
    z pracy?

    --
    pozdro
    poreba