  • Data: 2008-09-30 13:11:32
    Temat: Re: wypadek drogowy - odszkodowanie
    Od: Dominik Dymarczyk <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pcx pisze:
    > Witam
    >

    > Zostałem poszkodowany w wyniku wypadku drogowego, mam złamany kręgosłup (
    > koleżanka tez:[ ), jestem na L4 od prawie 3 mies.
    >
    > Sprawa trafiła do prokuratury, sprawca wypadku twierdzi ze nic nie pamięta.
    > Wina jest ewidentnie jego co potwierdziła policja stawiając mu zarzuty.
    >
    > Jak walczyć o odszkodowanie za utratę zdrowia? Słyszałem ze dobrze jest
    > złożyć wniosek do prokuratury o bycie oskarżycielem posiłkowym ( i wystapic
    > o zadośćuczynienie), zamiast wytaczać proces cywilny.
    >
    > Czy sąd ustanawia wysokość odszkodowania czy lepiej wystąpić o konkretną
> [...]
    Słuchaj ja walczę o odszkodowanie już drugi rok.Również jestem
    poszkodowanym w wypadku,z tym że mi amputowano nogę.Możesz wystąpić jako
    oskarżyciel posiłkowy,ale wiedz że polski sąd na sprawie karnej dużo ci
    zadośćuczynienia nie da.Mi dał tylko 8 tyś.W związku z tym możesz
    założyć sprawę cywilną.ale sprawca będzie ci płacił jak mi po 200 zł
    miesięcznie i nie jesteś w stanie mu nic zrobić,bo komornik czy sąd
    powiedzą że facet połaci i nie uchyla się od obowiązku.Najlepiej podać
    do sądu jego ubezpieczlanie z OC.Ja tak zrobiłem.Fakt sprawa toczy się
    już drugi rok ale mój prawnik powiedział że wyciągniemy kasę.Ja walczę o
    450 tyś.Pozdrawiam.Nie daj się skur.....ną.