  • Data: 2008-09-30 11:16:08
    Temat: wypadek drogowy - odszkodowanie
    Od: "pcx" <p...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zostałem poszkodowany w wyniku wypadku drogowego, mam złamany kręgosłup (
    koleżanka tez:[ ), jestem na L4 od prawie 3 mies.

    Sprawa trafiła do prokuratury, sprawca wypadku twierdzi ze nic nie pamięta.
    Wina jest ewidentnie jego co potwierdziła policja stawiając mu zarzuty.

    Jak walczyć o odszkodowanie za utratę zdrowia? Słyszałem ze dobrze jest
    złożyć wniosek do prokuratury o bycie oskarżycielem posiłkowym ( i wystapic
    o zadośćuczynienie), zamiast wytaczać proces cywilny.

    Czy sąd ustanawia wysokość odszkodowania czy lepiej wystąpić o konkretną
    kwotę?