  • Data: 2008-07-24 08:40:56
    Temat: Re: wypadek drogowy a korupcja w sądach
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Jul 2008 00:46:38 +0200, gargamel napisał(a):

    > znajomy nikomu nie ustępował. bo na widoku na drodze nie było auta, wiec
    > miał prawo włączyć się do ruchu, do wypadku doszło gdy stał się uczestnikiem
    > ruchu, wiec to on miał pierwszeństwa przed pojazdem wykonującym manewr
    > wyprzedzania z naprzeciwka (nie chce mi się tłumaczyć wszystkich faktów, ale
    > sposób zgniecenia pojazdu to potwierdza, gdyby to on nie ustąpił
    > pierwszeństwa podczas włączania się, miał by zgnieciony albo prawy bok, albo
    > przednią prawą cześć auta, a auto miało wgniecenie czołowe, połowy lewego

    Gdyby faktycznie odbyło się to podczas ruchu to mógł nie mówić że się
    włączał do ruchu tylko że cały czas jechał tym pasem już od sąsiedniej
    wioski. Ale że pewnie nie ujechał daleko to było jasne że odbyło się to
    tuż po manewrze - a więc było z nim związane.
    "na widoku na drodze nie było aut" - to nie jest argument - mógł skręcić w
    lewo, a potem w miarę możliwości bezpiecznie zawrócić niż skręcać "w
    ciemno".

    Pozdrawiam,
    Henry