    From: "gargamel" <s...@d...lina>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek drogowy a korupcja w sądach
    Date: Thu, 24 Jul 2008 00:46:38 +0200
    Sender: B...@p...centertel.pl

    > Ze co ? Przeciez sąd ma racje. Ten twoj znajomy kapelusznik nie ustąpił
    > pierwszenstwa przejazdu. A ty na dodatek tez nie znasz przepisów i tez
    > wystepujesz w roli takiego samego kapelusznika i potencjalnego mordercy.

    daruj sobie z tą znajomością, pewnie sam masz z tym problemy:O(

    znajomy nikomu nie ustępował. bo na widoku na drodze nie było auta, wiec
    miał prawo włączyć się do ruchu, do wypadku doszło gdy stał się uczestnikiem
    ruchu, wiec to on miał pierwszeństwa przed pojazdem wykonującym manewr
    wyprzedzania z naprzeciwka (nie chce mi się tłumaczyć wszystkich faktów, ale
    sposób zgniecenia pojazdu to potwierdza, gdyby to on nie ustąpił
    pierwszeństwa podczas włączania się, miał by zgnieciony albo prawy bok, albo
    przednią prawą cześć auta, a auto miało wgniecenie czołowe, połowy lewego
    boku)