  • Data: 2006-06-25 07:27:16
    Temat: Re: wynajem mieszkania na czas oznaczony
    Od: k...@d...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś skazany na zapłatę.
    > Umowa nie przewidywała wcześniejszej możliwości rozwiązania najmu.
    > To, że kogoś poinformowałeś to dobrze, ale to tylko infrmacja i nic więcej.
    > On się po prostu na twoją propozycję rozwiązania umowy najmu nie zgodził.

    No i wlasnie nie wiem czy na pewno jestem skazany na zaplate, gdyz co
    prawda umowa nie przewidywala ale mam potwierdzenie na mailu ze
    wlasciciel mieszkania ma nowego wynajmujacego od 1 czerwca i prosi mnie
    o potwierdzenie opuszczenia lokalu. Potwierdzenie wyslalem.
    Teraz natomiast domaga sie ode mnie kasy za okres od czerwca do
    wrzesnia czyli do konca umowy.

    Wydaje mi sie, ze email to tez dowod.