  • Data: 2008-11-06 06:42:48
    Temat: Re: wynajem
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Przetłumaczę na inżynierski (bez urazy proszę :)) - znaczy
    > nie stosuje się jej przy najmie POMIESZCZEŃ.
    > "Wynajmuję studentowi jeden z dwu pokoi plus dostęp do kuchni"
    > (a drugi pokój również "z dostępem" innemu).
    > Myślisz że to przypadek, że studenci na ogół wynajmują mieszkania
    > WSPÓLNIE? Oni niekonieczie "wspólnie wynajmują całe mieszkanie".

    Chcesz powiedzieć, że jeśli wynajmę mieszkanie studentom, jednemu jeden
    pokój plus dostęp do kuchni, łazienki i korytarza, drugiemu drugi pokój
    plus jak wyżej, to łatwiej mi będzie ich wywalić jak przestaną płacić?
    Natomiast grydym wynajął *całe* mieszkanie dwójce studentów, to mogę
    mieć problemy jak wątkotwórca?

    Tylko tak po inżyniersku proszę, bo ja jestem mało humanistyczny.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik