  • Data: 2008-08-01 09:20:37
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: "Marek K" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Primo, to oni chyba "zasadniczo" też *doręczają* przesyłki, prawda?
    > Ale przyjmijmy że nie ma komu doręczyć (znaczy odbiorca w domu nie
    > siedzi).

    To ja sie podłączę - a co w sytuacji, jeśli przesyłka listowa priorytetowa
    nie mieści się do euroskrzynki ? Nie polecona.
    Małe, leciutkie pudełko z tektury falistej, ale o 5 mm za grube na
    euroskrzynke.

    Właśnie miałem taką sytuację i listonosz włamał się po prostu do skrzynki.
    Swoją droga bezmózg z niego - do moich drzwi mial 5 kroków, do domofonu
    (którym zresztą chwilę przedtem otwierałem mu drzwi do klatki) 2 kroki.

    Jak zareagować ?

    Marek