  • Data: 2008-08-01 15:04:42
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 29 lipiec 2008 09:23
    > (autor Dominik & Co
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g6mggk$ger$1@inews.gazeta.pl>):

    > No to masz się nieźle. Moi robią łaskę. Jak mnie nie zastaną to zostawiają
    > komórkę (koszt dla mnie) lub nic (nie wiem, że paczka jest). Muszę wtedy
    > wydzwaniać, umawiać się, że może za 3 dni znów będzie na moim osiedlu,
    > pilnować godzin, w jakie przyjedzie, a zazwyczaj się on tego nie trzyma
    > więc siedzę jak ta ciula pół dnia na dupie i czekam na łaskawcę z paczką.
> [...]
    o 23-24 tez? bo moj (jezli tak mozna powiedziec ;) ) kurier podrzucil mi
    paczke do domu w drodze powrotnej w swoim prywatnym czasie. a nie
    wysylam/odbieram tych paczek wiecej niz 3 w miesiacu. co do listoznoszy
    tym nawet nie chce sie dupy wrzucic do windy i podjechac te 10pieter do
    gory. tylko awizo zostawi i spieprza.

    pozdrawiam
    SlawcioD