  • Data: 2008-08-01 15:22:36
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 09:03
    > (autor Gotfryd Smolik news
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0808010901080.2688@quad>):

    > O ile taki jest.

    > No właśnie nie. Dlatego mówię, że te firmy obłożą ten sektor, który im da
    > kasę.

    > No i Poczta jest tania i dostępna i ma wysoką jakość usług.
    > W przeciwieństwie do kurierów.

    oczywiscie z ta wysoka jakoscia to kpisz ;) czy o droge pytasz?

    czlowieku! rynek nie znosi prozni. jak bedzie 40 firm kurierskich to
    albo beda sie wchlanic (ci mniej obrotni zostana wchlonieci przez tych
    lepiej sobie radzacych) albo beda szukac rynku tam gdzie do tej pory nie
    mieli takiej potrzeby bo bedzie KONKURENCJA.
    powiedz mi jeszcze jak moga ci kurierzy czy inne inposty konkurowac z
    kims kto ma dotacje od panstwa w sytuacji w ktorej koszt uslug
    wykonywanych przez PP wzgledem prywatnych jest srednio o 30% wyzsze?

    pozdrawiam
    SlawcioD