    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Date: Thu, 31 Jul 2008 19:57:55 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 31 lipiec 2008 19:35
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6st52$3p1$1@inews.gazeta.pl>):

    > Właśnie - u Ciebie dobrze działa PP, u mnie InPost. I niech będzie
    > takich "specjalizowanych" dostawców 20 - każdy znajdzie coś dla siebie.

    Nie. Bo na rynku kapitalistycznym nikt nie będzie się martwił niedochodowymi
    usługami czy niedochodowymi częściami kraju.

    Do tego, jako ODBIORCA mam gówno do gadania :( Decyduje nadawca.

    > A ja mam stać godzinę w kolejce i schylać się do okienka które ktoś
    > umieścił 20 cm nad ziemią? Też się wypchaj.

    Prześlij zdjęcie, bo sądzę, że kręcisz.

    > Zniknie korespondencja w lasach, za którą płacę w podatku, z której nie
    > korzystam. Jestem za. Mieszkam w dużych miastach, moi korespondenci
    > przeważnie też, a jak się coś wysyła w dzicz raz na całe życie to mogę
    > zapłacić te 30 czy 50 zł.

    No właśnie. To typowe podejście bez myślenia o innych. Niektórzy tam jednak
    mieszkają. Poczta jest konieczna do sprawnego działania społeczeństwa.

    > Zmień dostawcę. Właśnie chodzi o to, żebyś miał wybór. I dostawcy (już
    > masz), i przewoźnika (a tu nie bardzo).

    Niestety z wyborem dostawcy jest cieniutko. Przecie mówiłem, że jestem
    cieńki bolek, a nie wielka masówka.

    --
    Tristan