  • Data: 2009-03-04 13:14:56
    Temat: Re: wyliczenie wysokosci odzkodowania za zakaz konkurencji
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    bud pisze:
    > Witam ponownie,
    >
    > Mam podobny temat do ostatniego ale jednak inny - stad oddzieleny email.
    >
    > Jak nalezy wyliczyc wynagrodzenie (przysluguje mi 25%) w ramach
    > comiesiecznych rat za niepodejmowanie pracy u konkurencji.
    >
    > Zastanawiam sie od jakiej kwoty liczymy te 25% i czy jest to kwota
    > stalam ktora pracodawca wyplaca po ustaniu stosunku pracy.
    > Czy od brutto? Netto?
    > moje wynagrodzenie skladalo sie z czesci stalej x i comiesiecznych
    > wyplat prowizyjnych oraz opieki medycznej.

    Załóżmy, że zakaz konkurencji obowiązuje x miesięcy. W takim wypadku
    sumujesz kwoty wynagrodzenia (wynagrodzenie zasadnicze+prowizje) brutto,
    jakie otrzymałeś od pracodawcy w okresie x miesięcy przed ustaniem
    stosunku pracy, obliczasz od tej kwoty 25% i dzielisz przez x - jest to
    kwota należna ci co miesiąc.

    Mówi o tym art. 101(2) par. 3 Kodeksu pracy.

    pozdrawiam
    kuba