eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowydzial komunikacji - likwidacja wpisu o wspolwlascicielu w dow. rejestracyjnym › Re: wydzial komunikacji - likwidacja wpisu o wspolwlascicielu w dow. rejestracyjnym
  • Data: 2010-04-28 20:51:42
    Temat: Re: wydzial komunikacji - likwidacja wpisu o wspolwlascicielu w dow. rejestracyjnym
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie o to chodzi że nic a wydziały komunikacji tak robią bo im każe
    > kierownik także nie mógł Ci powiedzieć nic innego. Propozycja moja jest
    > taka żeby złożyć pismo przez sekretariat z poświadczoną kopią dla Ciebie z
    > żądaniem podania podstawy prawnej w przypadku odmowy wykreślenia
    > współwłaściciela, wtedy mają 30 dni na ustosunkowanie się do pisma i
    > załatwienie sprawy (pozytywnie lub negatywnie). Nie jestem prawnikiem ale
    > pracuje z wydziałami komunikacji i mam styczność z ich przepisami i powiem
    > szczerze że nie widziałem takiego zapisu że jakakolwiek poprawa w DR
> [...]

    no bo pani mi powiedziala, ze oni wykreslając wpis dokonują dopuszczenia
    auta do ruchu...
    ja jej na to, ze dopuszczenia do ruchu dokona Pan mechanik na przeglądzie
    jak mi sie zachce taki zrobic i jesli mi sie zachce, na co polozyla mi przed
    nosem papiery dziękując za moją wizytę...
    zaczyna mi sie chciec pokazac im gdzie jest ich miejsce mimo, ze wczesniej
    mi to latalo kolo...nosa...
    ktos jeszcze cos wie?