  • Data: 2010-07-23 19:28:09
    Temat: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Od: Gemellus Logicus <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 23, 11:12 am, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:

    > Ale nie ma dowodów na wystąpienie takich okoliczności...

    A co jesli są świadkowie (oraz daty wraz z godziną w systemie
    komputerowym podczas drukowania tekstu dokumentu o "porozumieniu") na
    to, że:

    1.) kadrowa przyszła do mojego pokoju TUŻ przed końcem pracy w tejże
    instytucji
    2.) otrzymała podpis po 10 minutach
    3.) zaniosłam WYRAŹNE oświadczenie o BRAKU WOLI zaraz następnego dnia
    rano o godzinie 8.30 do gabinetu dyrektora, który był jeszcze
    nieobecny (nie zdążył sie jeszcze zapoznać z oboma dokumentami?) i mam
    na kopii potwierdzenie wraz z godziną wpłynięcia mojego Oświdczenia -
    na oświadczeniu także poskarżyłam się, że byłam zmuszona aby złożyć
    tamten podpis ponieważ byłam straszona, szantażowana oraz
    dezinformowana o rzekomych przykrych konsekwencjach jeśli tego nie
    uczynię NATYCHMIAST