  • Data: 2010-07-23 22:42:32
    Temat: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gemellus Logicus wrote:

    > A co jesli są świadkowie (oraz daty wraz z godziną w systemie
    > komputerowym podczas drukowania tekstu dokumentu o "porozumieniu") na
    > to, że:

    kazdy swiadek ci powie, ze nie pamieta, bo nie chce z roboty wyleciec
    razem z toba.

    > 1.) kadrowa przyszła do mojego pokoju TUŻ przed końcem pracy w tejże
    > instytucji

    wolno jej

    > 2.) otrzymała podpis po 10 minutach

    nie masz zakazu podpisywania po 10 minutach. twoja sprawa, ze nie
    czytalas co podpisujesz. Nie masz tez nakazau. Zrobilas co zrobilas.

    > 3.) zaniosłam WYRAŹNE oświadczenie o BRAKU WOLI zaraz następnego dnia
    > rano o godzinie 8.30 do gabinetu dyrektora, który był jeszcze
    > nieobecny (nie zdążył sie jeszcze zapoznać z oboma dokumentami?)

    ale kadrowa przyjela twoje oswiadczenie wczesniej i jest juz po rybkach.

    > i mam
    > na kopii potwierdzenie wraz z godziną wpłynięcia mojego Oświdczenia -
    > na oświadczeniu także poskarżyłam się, że byłam zmuszona aby złożyć
    > tamten podpis ponieważ byłam straszona, szantażowana oraz
    > dezinformowana o rzekomych przykrych konsekwencjach jeśli tego nie
    > uczynię NATYCHMIAST

    no to sie teraz zastanow jak sie bedziesz w sadzie bronic jak cie
    kadrowa pozwie o kłamstwa
    Jak udowodnisz sadowi, ze bylas zmuszana, straszona i szantażowana.