  • Data: 2007-12-17 11:27:14
    Temat: Re: wyblakly paragon a reklamacja?
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za to Ty jesteś wybitynym znawcą :-)

    pisze z wlasnego doswiadczenia, ale oczywiscie ty jestes wszechwiedzacy i
    wiesz ze zle przechowuje paragon... :P

    > Nie zdazyło mi sie, żeby paragon wyblakł.

    miales szczescie...

    > Jak nosisz sobie paragon w porfelu czy trzymasz go na kaloryferze to
    > się nie dziw że Ci blaknie. Tak działa papier termiczny.

    chowam te wazniejsze w pudelku, jednak nie znaczy to ze nie wyblakna!
    jak kolega przed toba napisal czesto sprzedawcy uzywaja zamiennikow ktore sa
    mniej trwale...
    i to jest prawda...

    Tak swoja droga nigdzie nie ma informacji, ze nie mozna nosic w portfelu czy
    trzymac na kaloryferze!
    Nie ma _zadnych_ informacji o sposobie przechowywania.
    jak na dworze bedzie 40 st to tez bedzie zle...

    zycze bardziej przemyslanych komentarzy.
    --
    Steel