  • Data: 2013-04-14 15:47:14
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Zenon Kluska wrote:

    > Przecież cały czas tłumaczę ze mam podpisaną umowę z serwisem na
    > korzystanie a serwis mi to korzystanie utrudnia i częściowo
    > uniemożliwia, czyli łamie cywilną umowę prawna!

    wiec jak sie z niej nie wywiazuja to wyslij im pismo, ze zadasz
    naprawienia usterek a po uplywie dwoch tygodni masz prawo wypowiedziec
    umowa.
    O ile oczywiscie w umowie masz zapis, ze usluga powinna dzialac z ta
    przegladarka.
    Jak nie, to zaproponuj im podpisanie aneksu do umowy.

    > Łamią warunki umowy, chcę odszkodowania!

    Jakie punkty umowy zostaly zlamane. Mozesz wrzucic tresc tej umowy ze
    wskazaniem z czego sie nie wywiazuja?