  • Data: 2013-04-14 15:44:09
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Zenon Kluska wrote:

    > Żadna firma prywatna nie może sobie robić co chce, może jedynie działać
    > zgodnie z prawem, rozumiesz to?

    A ktory paragraf definiuje na jakich przegladarkach ich prywatna
    wlasnosc ma dzialac?

    > Mam podpisaną umowę na korzystanie z pewnego serwisu i w umowie nie ma
    > słowa o wymaganiach dotyczących przeglądarki, więc jakim prawem serwis
    > utrudnia, lub uniemożliwia mi korzystanie?

    Wiec jak nie masz zagwarantowanej, ze bedzie dzialac w jakiejkolwiek to
    rownie dobrze moze nie dzialac w zadnej lub w tylko jednej i to na
    dodatek napisanej przez nich.

    Jedynie co ci przysluguje to prawo zrezygnowania z ich uslug jak ci sie
    nie podoba.

    > Widzę ze zupełnie nie rozumiesz problemu na temat którego się
    > wypowiadasz, bo wyświetlanie czcionek to wyłącznie sprawa przeglądarki,
    > każda to potrafi to o czym piszesz.

    Nieprawda.
    Walne ci obrazek i mozesz sobie poskakac.