  • Data: 2013-04-13 22:25:09
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: <aaa> szukaj wiadomości tego autora

    > Świat idzie do przodu, odhibernuj się, zmień przeglądarkę na nowszą.

    Tu nie chodzi o postęp, czy zmianę przeglądarki, ale o to że serwis dyktuje
    mi z jakiej przeglądarki mam korzystać, może niedługo będą mi mówić z
    jakiego systemu mam korzystać a potem jaki komputer mam kupić, do tego to
    zmierza.

    Problem z nowszymi przeglądarkami jest taki że zawierają masę nowych dziur,
    oraz w coraz mniejszym stopniu zapewniają ochronę prywatności. Nie każdy mam
    możliwość zmiany przeglądarki, bo korzysta z komputera w pracy, albo ma
    stary system.
    Nie wiem czy wiesz, ale www jest kodem otwartym i to przeglądarka go
    obsługuje a nie odwrotnie.

    Dzisiaj zmienię przeglądarkę a jutro znowu będę musiał instalować nową bo
    musi być najnowsza, to paranoja!!!

    Jeśli w najnowszej przeglądarce wyłączę ciasteczka to allegro przestanie mi
    wyświetlać miniaturki i weź sobie teraz korzystaj z serwisu.
    Ja akurat mam podpisaną umowę z serwisem allegro i serwis celowo utrudnia,
    oraz uniemożliwia korzystanie z niektórych funkcji. Co innego z takim
    serwisem jak WP.pl, bo nie muszę ich czytać, ale z allegro mam podpisaną
    pisemną umowę na korzystanie.

    Mnie zastanawia czy takie praktyki są zgodne z prawem? Czy jest łamana jakaś
    ustawa o radiofoni i telewizji czy o internecie?