  • Data: 2005-11-27 22:29:35
    Temat: Re: wtargniecie policji a zatrzymane rzeczy
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > Nie studiuje, natomiast znam kilka takich historii "z życia" i problemy
    > były spore, bo nikt przeszukania zatwierdzić potem nie chciał.

    Nie znam tylko jeden przypadek gdy przeszukanie nie zostało zatwierdzone -
    na kilkaset o których wiem.

    Tak na marginesie. Polska to taki kraj gdzie wszyscy znają się na medycynie,
    prawie, jeździe samochodem i wielu innych rzeczach. Nie wiem czy wiesz, że
    osoba która będzie miała prawo do zatwierdzania przeszukania lub udzielania
    porad prawnych jako radca lub adwokat, musi przejść taką samą drogę jak
    chirurg, zanim wykona najbanalniejszą operację. Niestety nikt postronny nie
    zdaje sobie z tego sprawy. Wydaje im się, że wystarczy czytać i pisać aby
    być prawnikiem. Stąd mamy takie prawo stanowione przez posłów i jego
    wykonywanie np. przez urzędników oraz rzesze pseudoznawców.
    Z prawem Ci nie wychodzi. Spróbuj udzielać porad na liście medycznej może
    będzie lepiej.