  • Data: 2008-05-02 11:27:22
    Temat: Re: współwłasność spadkowa - zameldowanie
    Od: "andreas" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:fvepp5$ete$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Samo zamieszkiwanie to mało do meldunku. Musi być to legalne, na zasadach
    > zgodnych z prawem zamieszkiwanie. A więc m.in za wiedzą i zgodą
    > właściciela.

    Miło mi, że jednak się w pełni zgadzasz z moją pierwszą wypowiedzią, że
    zgoda właściciela jest potrzebna do mieszkania a nie do meldowania.
    Poniżej scenka wyjaśniająca dla blondynek obojga płci:

    - Dzień Dobry! Chciałem tu zamieszkać. Moge?
    - OK. Będę chciał tyle zł czynszu. Tu są dwa egzemplarze podpisanej przeze
    mnie umowy. Proszę się też obok podpisać, zabrać sobie jeden egzemplarz i
    można się wprowadzać.
    - Świetnie! Już podpisuję Dzisiaj się wprowadzę a jutro pójdę się
    zameldować.
    - A na meldunek to jak nie pozwalam!
    - Przykro mi, ale pańskie zdanie w tym temacie nie jest nikomu potrzebne.

    --
    andreas