  • Data: 2008-05-03 11:24:01
    Temat: Re: współwłasność spadkowa - zameldowanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka pisze:
    > W dniu 2008-05-03 06:02 Liwiusz pięknie wystukał/a:

    > Ale tylko na 2 miesiące -jeśli to kogoś satysfakcjonuje.

    Oj, nieprawda. Jeśli nie ma się aktu własności, to wystarczy umowa
    najmu. Jeśli się nie ma i tego, to wystarczy potwierdzenie pobytu przez
    osobę, która akt własności lub umowę najmu posiada.

    Jeśli osoba taka nie chce lub nie może potwierdzić pobytu, można
    zameldować się i bez tego na drodze decyzji administracyjnej. Urząd
    sprawdza wtedy, czy osoba chcąca się zameldować faktycznie mieszka w
    danym lokalu i w razie potwierdzenia tego faktu, wydaje decyzję o
    zameldowaniu, również na pobyt stały. Przerabiałem to niedawno, więc
    wiem, że się da.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz