  • Data: 2005-02-05 17:32:04
    Temat: Re: wspolpraca
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisać zgodnie z prawem naszego kraju oraz prawem zwyczajowym. I jedno
    > i drugie wyklucza spamowanie.

    spamowaniem mozna zgodnie z ta ustawa nazwac reklamy ogladane w TV
    odbieranej przez internet.
    Ide w zaparte. Reklamowanie na usenesie jest niezgodne z netykieta ale nie
    z prawem.

    > A Ty jakbyś najadł sie batonów :-P

    no nie wiem kto sie najadl :)

    > Jeżeli nie widzisz analogii, to szkoda mi Cię.

    nie widze, chodzilo m o miejsce publiczne i o wyrazanie opinii.
    W internecie piszesz, na zywo mowisz, na ulicy krzycze, heja, kocham mars,
    mars jest najlepszy,
    na usenecie pisze heja kocham mars, mars jest najlepszy,i z jakiej racji
    tu ma ktos ograniczyc
    (konst art. 54 punkt 1.).
    P.