  • Data: 2004-04-06 18:00:58
    Temat: Re: wojo a własna nieruchomość
    Od: "herbatoman" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KALKOL napisał/a:

    > obowiązek dać ci na utrzymanie go podczas służby a jak wiadomo nie ma
    > na to pieniędzy.

    thx za odpowiedź
    acha i jeszcze jedno - w tym roku kończę 24 lata, nie bylem byłem jeszcze w
    wojsku (i raczej nie za bardzo mam ochotę być ;)), ale chcieli mnie już
    powołać we wcześniejszych latach (choć jakoś się wykręciłem :)). Do kiedy
    mogą mnie wziąć, bo już mi się to wszystko miesza? Do 27 roku? Czy gdybym w
    tym roku rozpoczął studia, to mogą mnie bezczelnie zgarnąć w ich trakcie?