    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: własna waluta w Polsce
    Date: Wed, 26 Sep 2007 10:36:07 +0200

    Dnia 26-09-2007 o 00:23:25 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > Zdecydowanie. Aż się zdziwiłem, że nie zniknęły z denominacją i nie
    > wróciły normalne automaty.

    Netia chyba teraz ma automaty na PLN. I to rozwiazanie preferuje, reszta
    powinna sie dostosowac.

    > No płatnicze operują na złotówkach.

    Operuja... ale nie wszedzie mozna nimi zaplacic. Tylko w Wybranych
    Punktach Uslugowych Szefa. Albo sie dostosujesz albo masz mniej klientow.

    > No i? Stoisz i je sprzedajesz po taniemu, żeby choć coś odzyskać? Tak czy
    > siak, wyjątkowo wredna sprawa. Do tego większość ludzi oleje szukanie
    > jelenia i po prostu kupi na wskazanym targowisku, a właściciele zacierają
    > ręce z radości, że tak łatwo konkurencję pokonać.... Nie jakością, a
    > układami z pracodawcami.

    Nie no, wyplata w samych talonach to - rzeczywiscie - przegiecie. Jesli te
    talony to jakas premia za prace, to ujdzie - mozna np. wystawic na allegro
    za 10% wartosci mniej. I tak sie bedzie do przodu.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.