  • Data: 2006-09-04 10:59:30
    Temat: Re: ?wiadczenia rodzinne - problem
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:edgq9b$imt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chyba słusznie, bo oprócz samotnej matki dziecko ma też ojca, a nie
    > tylko zbiorowego rodzica z kasą Skarbu Państwa.

    Ja sie nie pytam o slusznosc, tylko o prawo. Co z tego, ze dziecko ma ojca,
    skoro matka pracowala i z tego tytulu chce uzyskac swiadczenia ? Nie chodzi
    mi o dodatek z tytulu samotnego wychowywania dziecka, tylko o dodatek z
    tytulu opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego -
    tez trzeba miec zasadzone alimenty ? Toz to jaka bzdura jest, co ma piernik
    do wiatraka ?

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl