  • Data: 2007-10-03 11:33:14
    Temat: Re: wezwanie do sądu a zły adres
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    akohoro pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie skrajny przykład ta przesyłka adresowana np: Jan Kowalski ul
    > aaaaaaa miasto opole
    > i została odebrana a Ty mieszkasz :
    >
    > jan Kowalski ul aaaaaaa miasto Opole lubelskie

    Odbieram i składam zarzuty, albo w inny sposób wyjaśniam sprawę. Poza
    tym jest jeszcze kod pocztowy.

    > no i panienka w sekretariacie nie wie ,ż e w Polsce jest Opole i Opole
    > lubelskie , Brzeg i Brzeg dolny itp., i gdyby ten w Oplu postąpił tak
    > jak ja mówię nie było by zajętego konta a tak będzie

    Ale warunkiem tego, aby panienka uznała pismo za niedostarczone jest
    jego odesłanie z adnotacją "adresat tu nie mieszka". W temacie tego
    wątku, jeśli listonosz zostawił awizo, to list zostanie odesłany z
    adnotacją "nie odebrano w terminie". Zatem w takim przypadku należy
    poprosić na poczcie o odesłanie z odpowiednią informacją, albo odebranie
    pisma, jeśli wiadomo do kogo jest adresowane. Wybór pozostawiam adresatowi.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz