  • Data: 2007-10-03 11:21:35
    Temat: Re: wezwanie do sądu a zły adres
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fdvtgt$h8e$1@news.onet.pl...
    > wyrokiem. Wyrok się uprawomacnia i komornik rozpoczyna egzekucję.
    >
    > Mam rację: mogę się odwoływać, udowadniać, że przeysłka nie została
    > skutecznie doręczona. Tyle że niepotrzebnie komplikuję sprawę, a ponadto
    > mam już zajęte konto bankowe.

    no właśnie skrajny przykład ta przesyłka adresowana np: Jan Kowalski ul
    aaaaaaa miasto opole
    i została odebrana a Ty mieszkasz :

    jan Kowalski ul aaaaaaa miasto Opole lubelskie

    no i panienka w sekretariacie nie wie ,ż e w Polsce jest Opole i Opole
    lubelskie , Brzeg i Brzeg dolny itp., i gdyby ten w Oplu postąpił tak jak ja
    mówię nie było by zajętego konta a tak będzie

    akohoro