  • Data: 2008-09-10 21:29:49
    Temat: Re: weksel "in blanco"
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Liwiusz napisał:
    > Można wystawić taki weksel in blanco, i sporządzić taką umowę, że bez
    > względu na to jak weksel zostanie później wypełniony, będzie wiadomo, że
    > umowa wekslowa dotyczy właśnie tego weksla. Zatem w stosunku do

    Możesz zdradzić jak to chcesz zrobić?
    Bo nie bardzo widzę możliwości, nawet jakbyś nadał jakiś numer wekslowi.

    > Piszesz o bezsensowności umowy wekslowej od lat, naprawdę mam ochotę
    > się z Tobą poprocesować.

    Chętnie bym to zrobił gdyby nie zagrożenie karne, tym bardziej, że na
    pewno jakiś prokurator by się cieszył mogąc mnie dopaść.

    > Bo to nie umowa wekslowa jest zazwyczaj zła,
    > tylko sam weksel jako taki, gdzie po jego wypełnieniu wystawca nie ma
    > dowodu na to, że jakaś umowa do tego weksla obowiązuje.

    Nie wiem czy istnieje coś takiego jak dobry weksel in blanco.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com