  • Data: 2003-11-06 17:22:20
    Temat: Re: warta - odszkodowanie
    Od: Raku <r...@a...kom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wypadek byl nieunikniony albo w bok goscia albo na przeciwny pas na
    > czolowke
    > ps. biegly okreslil predkosc na podstawie zdjec aut i ich uszkodzen ! nie
    > widzial nawet aut na wlasne oczy. W sadzie probowalem podwazyc jego pionie
    > ale niestety nie dalem rady bo na wszelkie pytanie z mojej strony na temat
    > dlugosci drogi hamowania i jak na nia maja wplyw opony, abs itp biegly
    > odpowiadal ze to bez znaczenia !!!

    Kiedyś słyszałem jak zagięto w takiej sytuacji biegłego.
    Wypadek, potrącenie pieszego - samochód jechał z dozwoloną prędkością,
    ale widoczność była słaba.
    Spytano się przy jakiej prędkości nie doszłoby z całą pewnością do
    zderzenia i uszkodzenia (chyba nawet smierci)pieszego. Wreszcie
    wyduszono z biegłego, praktycznie kazda prędkośc może spowodować
    obrażenia, a jedynie prędkość zero gwarantowałaby że nei dojdzie do wypadku.

    --
    Raku