eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy sprzęt, brak gwarancji a wada fabryczna. › Re: wadliwy sprzęt, brak gwarancji a wada fabryczna.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wadliwy sprzęt, brak gwarancji a wada fabryczna.
    Date: Thu, 19 Jul 2007 16:26:40 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <w...@4...net>
    References: <f7nr12$em1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010156126.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1184855206 28240 84.10.156.126 (19 Jul 2007 14:26:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jul 2007 14:26:46 +0000 (UTC)
    X-Sender: b1FRey18Rjfr6sFC2XmCIS8xKFttorww
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:474144
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 19 Jul 2007 16:04:14 +0200, Maciek C napisał(a):

    > możecie poradzić mi w tej sprawie? Czy jest jakaś szansa na wygraną z serwisem?
    > jakich argumentów użyć?

    Gwarancja się skończyła. Ustawowa ochrona konsumenta również. Akcja
    naprawcza prowadzona przez serwis była wyłącznie ich dobrą wolą. Zwrot
    pieniędzy także jest tylko dobrą wolą z ich strony. Żądać mogą
    czegokolwiek, a Ty jeśli chcesz dostać zwrot - musisz te żądania spełnić.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1