eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy sprzęt, brak gwarancji a wada fabryczna. › Re: wadliwy sprzęt, brak gwarancji a wada fabryczna.
  • Data: 2007-07-19 17:16:26
    Temat: Re: wadliwy sprzęt, brak gwarancji a wada fabryczna.
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Jaką wygraną ? Producent wykazał się dobrą wolą i zaproponował Ci
    > naprawę której nie ma żadnego obowiązku wykonać. Idąc dalej, nie mogąc wykonać
    > dobrowolnej naprawy z przyczyn obiektywnych, zaproponował zwrot pieniędzy za
    > aparat co już samo w sobie jest ewenementem. Aby tego dokonać musi posiadać
    > dowód zakupu, na podstawie którego będzie mógł rzetelnie określić kwotę
    > zwrotu.
    >
    > Jeśli chcesz skorzystać z tak korzystnej oferty, musisz się wykazać. No i to
    > przede wszystkim Twój problem, jeśli nie masz dowodu zakupu.
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Sebcio

    Hmm, moim zdaniem to producent dał d...py produkując bubla za grubą kasę, a
    nie się wykazał... Czy nie mam prawa się czuć pokrzywdzony, skoro inni wysłali
    aparat i został naprawiony bez wymagania paragonów itp, a ode mnie go wymagają?
    Pozatym chcą oddać mi średnią aktualną wartość rynkową sprzętu, a nie kwotę za
    jaką go kupiłem... Gdyby tak było, to mógłbym dzisiaj kupić 8 takich sprawnych
    aparatów, a kto jak kto, ale taka firma nie jest głupia i nie da komuś mnóstwa
    pieniędzy za nic. Myślę, że aby określić aktualną, średnią wartość rynkową
    sprzętu wystarczy wejść na E-Baya, albo zerknąć do pomocy jakimi posługują się
    np towarzystwa ubezpieczeniowe przy wycenach przedmiotów i nie jest tutaj
    konieczny paragon z przed 5 lat.

    --
    Pozdrawiam
    Maciej C

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1