  • Data: 2007-07-19 14:49:29
    Temat: Re: wadliwy sprzęt, brak gwarancji a wada fabryczna.
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek C pisze:

    > paragon, a nawet jeżeli ma, to już dawno wyblakł... :) Moim zdaniem to
    > ich problem, dzwoniłem, kazano przysłać sam aparat, miał być naprawiony,
    > spóźnili się o 3 miesiące i teraz chcą paragon bo nie potrafią wykonać
    > naprawy... Co możecie poradzić mi w tej sprawie? Czy jest jakaś szansa
    > na wygraną z serwisem? jakich argumentów użyć?

    Jaką wygraną ? Producent wykazał się dobrą wolą i zaproponował Ci
    naprawę której nie ma żadnego obowiązku wykonać. Idąc dalej, nie mogąc
    wykonać dobrowolnej naprawy z przyczyn obiektywnych, zaproponował zwrot
    pieniędzy za aparat co już samo w sobie jest ewenementem. Aby tego
    dokonać musi posiadać dowód zakupu, na podstawie którego będzie mógł
    rzetelnie określić kwotę zwrotu.

    Jeśli chcesz skorzystać z tak korzystnej oferty, musisz się wykazać. No
    i to przede wszystkim Twój problem, jeśli nie masz dowodu zakupu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio