eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy sprzęt, brak gwarancji a wada fabryczna. › Re: wadliwy sprzęt, brak gwarancji a wada fabryczna.
  • Data: 2007-07-19 14:26:40
    Temat: Re: wadliwy sprzęt, brak gwarancji a wada fabryczna.
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 19 Jul 2007 16:04:14 +0200, Maciek C napisał(a):

    > możecie poradzić mi w tej sprawie? Czy jest jakaś szansa na wygraną z serwisem?
    > jakich argumentów użyć?

    Gwarancja się skończyła. Ustawowa ochrona konsumenta również. Akcja
    naprawcza prowadzona przez serwis była wyłącznie ich dobrą wolą. Zwrot
    pieniędzy także jest tylko dobrą wolą z ich strony. Żądać mogą
    czegokolwiek, a Ty jeśli chcesz dostać zwrot - musisz te żądania spełnić.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1