  • Data: 2006-12-13 18:46:09
    Temat: Re: utworzenie drugiej firmy
    Od: "lalalala" <l...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:1qudqacoh0vaz.1fqlioawxq9pt.dlg@40tude.net...

    > Zgoda.

    > Nie - REGON ma nadany spółka cywilna a nie każdy przedsiębiorca
    > samodzielnie.
    >

    > --
    Napisałem że powinien mieć. Jeżeli nigdy niczego nie robił indywidualnie i
    go nie ma to bez żadnych problemów go otrzyma. A gwarantuję że w Urzędzie
    Statystycznym padnie pytanie dla czego nie zgłosił się po jego nadanie na
    początku prowadzenia swojej działalności gospodarczej, którą musiał założyć
    aby zostać wspólnikiem SC. Wystarczy poczytać coś o regonie aby wiedzieć co
    to jest, kto i dla czego powinien go posiadać.