eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
  • Data: 2007-10-25 07:00:00
    Temat: Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    a...@g...pl napisał(a):

    > No wlasnie dla mnie nie jest to oczywiste, poniewaz zawarlem umowe
    > cywilno-prawna ktorej szczegoly/warunki specjalne (jelsi istnieja) nie
    > wiem jak to nazwac, sa w opisie aukcji - nie ma tam wzmianki o wymogu
    > spisania protokolu jako o warunku koniecznym do reklamacji. rozumie ze
    > sprzedajacy jest w nieciekawej sytuacji ale wydaje mi sie ze to sprawa
    > pomiedzy nim a przewoznikiem a na lini klient-sprzedajacy ja zostalem
    > bez produktu za ktory zaplacilem
    > w koncu to nie ja dostane te 500zl z ubepzieczenia tylko on nawet jak
    > uznaja - czy nie jest to przerzucenie porblemu na klienta?

    Zgodnie z KC sprzedajacy wywiazal sie z Umowy jaka zawarliscie w chwili
    przekazania rzeczy uprawnionemu przewoznikowi. Wiec nie jest to jego
    problem (do rozwiazania z firma przewozowa) tylko Twoj.

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1