eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
  • Data: 2007-10-25 08:09:28
    Temat: Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 25 Oct 2007 09:00:00 +0200, januszek napisał(a):

    > Zgodnie z KC sprzedajacy wywiazal sie z Umowy jaka zawarliscie w chwili
    > przekazania rzeczy uprawnionemu przewoznikowi. Wiec nie jest to jego
    > problem (do rozwiazania z firma przewozowa) tylko Twoj.

    Ale jeśli nie zabezpieczył właściwie towaru przed wysyłką to chyba
    jednak problem nadawcy?

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1