eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
  • Data: 2007-10-25 12:20:04
    Temat: Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 25 Oct 2007 12:15:23 +0200, januszek napisał(a):

    > Hmm... Odbiorca w żaden sposób nie może tego stwierdzić a fakt, że firma
    > przewozowa przyjęła przesyłkę nakazuje sądzić, że była dobrze
    > zapakowana. Frach był ubezpieczony więc niech płacą odszkodowanie...

    Aro napisał: "w srodku byla zapakowana w worek ochronny
    co nie chronilo drukarki, powinine byc styropian, nie
    bylo oryginalnej zawartosci ochronnej, ogolem zlezapakowana."

    No i właśnie dlatego firma kurierska nie chce płacić
    odszkodowania (imho słusznie).

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1